20.12.11

I får lige dagens outfit, med trøje tyvstjålet fra min søster – uden tilladelse. Håber ikke hun slår mig ihjel når hun ser de her billeder (;
Lige pt er jeg syg, føles lidt som en mild influenza, men jeg er sgu for rastløs til at være syg.. Så Christian måtte med mig en tur ud i skoven og forevige mit outfit selvom det er hundekoldt i dag! Hvorfor skal jeg dog også være så stædig og nægte at have mere tøj på?! Jeg ved det sgu ikke.

Håber I har mere varmt tøj på og er ved at være klar til Jul.. Fatter slet ikke det er Jul om lidt. December er bare kommet og gået inden jeg fik opfattet det. Jeg tror det skyldes den manglende sne.. Hvad sker der for det? Kan slet ikke komme i julestemning uden sne jo :(
Ønsker mig sne i nat, plzzzz!

Skriv et svar

