HAPPY NEW YEAR !

Hej sødeste læsere.

I må have en rigtig god aften og et fantastisk nytår! 

I 2011 har bloggen først og fremmest fået flere læsere, og I er jo så vigtige, og så er jeg nok blevet mere seriøs med den. Jeg vil gerne finde tiden til at gøre det endnu bedre, og primært få flere dagens på og meget gerne flere læsere.. Det er sgu det her jeg kan lide at lave, så det vil jeg blive ved, selvom vejen ikke er nem. Jeg tror sgu på jeg kan hvis jeg vil det nok og finder kræfterne! Jeg håber I vil være her til at følge min rejse, for det ved jeg det bliver.. 

Jeg vil også blive bedre til at være i nuet. Jeg bryder mig ikke om at være spændt fast i noget – lykke for mig er teoretisk set at være økonomisk uafhængig – at kunne gøre præcis hvad jeg vil, når jeg vil fuldstændigt uden begrænsninger. Jeg ved endnu ikke hvad 2012 byder, ikke engang de første måneder, og det skræmmer mig selvfølgelig lidt, for ligeså spontan jeg kan være, er jeg kontrolfreak til fingerspidserne, overraskelser gør mig utryg, så uvisheden giver mig da en smule kriller i maven. Men jeg håber på det bedste og vil kæmpe for det jeg vil (:

Aftenen står for mit vedkommende på 3 retters menu med min søster. Vi har brugt det meste af dagen på at gøre rent og pynte op, så nu skal vi sgu i skruddet og hygge os! Jeg tjekker ind med outfit og flere billeder i morgen – pas på Jer selv og Jeres nærmeste, og fejr nytåret som I synes er den bedste måde! Jeg glæder mig til at dele det nye år med Jer!

HAV ET FANTASTISK NYTÅR!

 

2 thoughts on “HAPPY NEW YEAR !

Skriv et svar

