Sneak peak

Puuha, det blev alligevel et sent indlæg i dag. Sådan er det jo når man kommer sent i seng, ikke?
Nu hygger jeg bare med Christian og slapper af (:

 Alligevel får I et lille glimt af mit vist nok første og eneste udsalgskøb.. En grå maxi fra Selected Femme – den kostede 200 kr. og der var endnu en grå maxi indeni som man skulle have under for at man ikke kunne se igennem mikrohullerne, men det synes jeg sgu var lige frelst nok og det blev simpelthen for “tungt” til mig.. Så nu har min søster fået en kjole også (; 
2 kjoler for 200 – det kan fandme ikke gøres billigere, kan det?  

Det er altså også hvad jeg valgte at have på igår, på den nok mest opreklamerede aften i hele året.. Ikke lige min kop the. Min søster og jeg lavede 3 retter, drak massevis af børnechampagne mens vi så gyser og bare hyggede os..

Hvordan fejrede I den sidste dag i året?

2 thoughts on “Sneak peak

Skriv et svar

