NEW IN

Sorry for dårlig billedkvalitet, det er taget med iPhonen.

 

4 thoughts on “NEW IN

  1. ved godt det ikke passer ind, men har set du har bestilt fra romwe.com, og det har jeg også, men er i tvivl om noget, fik du kun en odrerbekræftelse og fik du også en hvor der stod den var blevet sendt afsted, for det har jeg ikke. Og på min side derinde har der nu i 5 daget stået Processing ved dens status?

    Det ville virkelig være en kæmpe hjælp hvis du svarede, er virkelig i tvivl :)

    forresten er din blog vildt flot og inspirerende! fortsat god aften!

    • Hej Julie,
      Jeg går ud fra det også var dig der har sendt mig en mail?
      Din kommentar var havnet i spam, derfor havde jeg ikke set den /:
      Men tusind tak (:

Skriv et svar

