VELOUR

Takket være dette, skal jeg nu være dresser til Velours Fashion Show i morgen aften.. Jeg er rimelig spændt og nervøs og håber jeg ikke fucker noget op! MEN jeg glæder mig.

Egentlig kendte jeg ikke til Velour i forvejen, men en tur i deres webshop viste hurtigt at det er et mærke jeg er meget på bølgelængde med! Det minder mig ret meget om alt det jeg elsker ved Acnes ting – uden de ting som jeg elsker knapt så meget (det være sig meget særprægede sko og detaljer, ahem)!

Her er 4 umiddelbare favoritter. Hvad siger I? Er den sorte kjole ikke bare smuk?! Jeg elsker den både findes i kort og lang.

Gonna be a dresser at Velour Fashion Show tomorrow at CFW, can’t wait!

4 thoughts on “VELOUR

    • Jaa, helt enig. Den lange er jo gudindekjolen! ;)
      Det var rigtig spændende at få lov at prøve, ingen tvivl om det! Og ja, kan jeg forestille mig, men hey – Kbh er jo kun en “lille” togtur away :)
      Kigger forbi dig..

Skriv et svar

