Peek at my closet

Her er et lille peek af hvad der hænger i den ene del af mit skab. Den anden side får I ikke at se for den er ikke ligeså pæn og organiseret, haha. Og ja, in case you’re wondering – mit tøj er farvekordineret og hængt efter type.. Jeg er vist en kende neurotisk og af samme grund bryder jeg mig ikke om at have mit tøj hængende frem uden for skabet. Jeg kan godt lide det indeni skabet – fri fra støv og lugte, hehe..

Det eneste der hænger fremme er mit overtøj – det der er mest i brug i hvert fald – i garderobehakket i min entre. De nederste blomsterkasser bruger jeg til skoopbevaring, men jeg har også sko stående i gangen, og inde i skabet og i andre kasser.. Skal finde på noget bedre til de sko hvor de kan være sammen :)

A little peek of what’s in my closet :)

4 thoughts on “Peek at my closet

  1. Hvor er det lige sådan dér, jeg gerne ville have mit skab til at se ud!! Jeg har ingen bøjlestang, kun hylder – det er altså lidt upraktisk i længden :-(

    Hvis du skulle have lyst, må du gerne slå et smut forbi min blog! :-)

    / Anne Sofie

Skriv et svar

