Har du det ligesom mig?

Når vi ligger her i samme seng, ligger langt væk fra hinanden.
Kan du høre mig stille sove ind?
Det’ som om du er en anden.

For jeg mærker ikke dine ord, og din handling gør noget modsat.
Er vi ved at give op på noget stort? Hvorfor mærker jeg kun modstand?

Har du det ligesom mig?

Når vi står op om morgenen hver for sig,
gør det ondt fordi du ikke er her.
Du laver morgenmad, men ikk’ til mig.
Jeg kan mærke de indre smerter.

Vi snakker ikke hele dagen igen. Ser på mobilen hele tiden.
Det er en hård tid, vi to går igennem – så længe bare du lader mig vide.

Har du det ligesom mig?

Skriv et svar

