Nike sneaks

Hæhæ – nej det er ikke mine, men det er lige før jeg ville ønske de var! De tilhører min lillebror, som altså desværre er en halv meter højere og bruger 5 str større end mig (eller sådan noget, you know) hvilket også gør dem lidt svære at hapse ;)
Må vist kigge lidt efter en pige model.. Selvom jeg slet ikke er en sneaks pige..? Men kunne I ikke lige forestille Jer dem til et all black outfit og eventuelt lidt sølvsmykker.. MMMH..

Tror dog det første sneaks køb bliver sorte læderconverse, man skal jo starte i det små, ikke? :D Haha..

My little brother’s new sneaks. I love them! 

 

6 thoughts on “Nike sneaks

  1. De er nu ret pæne!

    Jeg var sneaks pige engang, det var dengang Fila var super hot, he he. Lige pt. har jeg ingen cool sneakers, men det er planen jeg skal eje et par inden længe.

Skriv et svar

