Sunshiny day

Jeg kunne holde fri med god samvittighed i dag og virkelig få nydt vejret ude ved vandet – det handler om at suge al den sol man kan når den er der jo!
Så jeg har hygget med smøger og tøsesnak med en af mine dejlige piger som jeg ikke havde set i noget der ligner 100 år.  


Anso har en fin, fin pels.Og endnu mere fin cykel!Jeg nyder solen (og blæsten..!)

Og jeg klapper fine cykel :D

Den her uge er gået så stærkt for mig – jeg har fra mandag til torsdag været på et psykologi kursus, hvilket har været helt vild lærerigt, men samtidig vildt krævende. Jeg kan mærke at jeg på vildt kort tid har lært rigtig meget om mig selv, hvorfor jeg reagerer som jeg gør og hvad grunden er til jeg nogle gange kan føle at tingene går mig imod.. 
Det var næsten på grænsen til det uhyggelige at min krop har reageret som om jeg har løbet marathon, og selv i dag hvor jeg har holdt fri kan jeg mærke min krop stadig er træt – men på en glad og lettet måde.

Nu har jeg lige spist god mad hos min kærestes forældre og om lidt skal vi afsted mod Kinopalæet og se The Hunger Games :) Can’t wait!
Hvad skal I lave af spændende ting på sådan en dejlig fredag?  

3 thoughts on “Sunshiny day

Skriv et svar

