Facts

1. Jeg har selv givet mig mit mellemnavn, og simpelthen vedholdende skrevet det næsten alle steder – så i dag står det på en masse af mine offentlige papirer, selvom det i virkeligheden ikke er mit navn :D

2. Jeg har en kat som jeg elsker højt. Den hedder Diablo og er helt sort.

3. Jeg har snart været sammen med min kæreste i 3 år.

4. Min livret er sushi.

5. Da jeg var lille drømte jeg om at blive undertøjsmodel, sangerinde eller stripper!?

6. Jeg elsker mode, lægefaget og dyr – en dag jeg finder et job hvor de 3 ting hænger sammen har jeg fundet mit kald ;D

Efter jeg havde læst dette indlæg hos Mie kunne jeg ikke lade være med at finde på lidt selv..

6 random facts about me :)

4 thoughts on “Facts

  1. Fedt at du har givet dig selv et mellemnavn og det så står å offentlige papire :D
    Det er ret cool må jeg sige (:
    du har en skæn blog med flotte billeder!

    /Maria

Skriv et svar

