Today

Havde en jobsamtale i dag i Bianco angående en elevstilling, og da jeg var alene derinde havde jeg ikke lige nogle til at forevige mit outfit – må derfor vise det på en lidt anderledes måde her gennem polyvore og håber det går an :) Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har det på..
Følte mig faktisk rigtig godt tilpas, selvom jeg lige nu ikke rigtig kan finde ud af om samtalen gik godt.. Kender I det?
Blackout’er vist en lille smule når jeg er til samtale og sidder bare og håber at det vås jeg lukker ud giver bare en smule mening, hahaha ;D
Nu er der bare tilbage at krydse fingre, ik? :)

Had a job interview today, hope I did well :) – This is what I was wearing..

Skriv et svar

