20.04.2012

Happy friday, haha ;)

Er der noget bedre end starten på en weekend?
Liver sgu altid helt op :D

I dag skal jeg ud og spise med min søster, mor og min mors kæreste.. Med efterfølgende film i bio’en. Glæder mig ret meget <3
Udover det har jeg lige fået af vide jeg ikke fik jobbet i Bianco, well sådan er det jo. I min optik kan det kun betyde at der er et endnu bedre job som venter på mig somewhere.. Jojo, man er sgu nødt til at være optimistisk altså :)

Hvad skal I bruge denne dejlige fredag på?

I just love the weekends and today I’m going out to dinner with some of my family.
Anyway, I diden’t get the job  but I’m sure there’s something better for me out there :)

Skriv et svar

