Past week in photos

Kiggede på glitter-skønheder og snake boots fra Billi Bi !!

Det der motion er ikke lige min kop kaffe ;) – så jeg prøver at snyde mig selv med to-go kaffe og dejligt selskab..

Og en to timers gåtur er sgu ikke så slem når man kan nyde de smukkeste yndlingstræer.

I samme omfang jeg har afsky for gule drikke, har jeg kærlighed til lyserøde drikke og så er jeg super æstetiker med indpakning, så den her flaske kunne jeg simpelthen ikke stå for! Og det smagte også virkelig dejligt :)

Og så startede weekenden ud på bedste vis med restaurant og bio. Jeg så Chronicle som overraskende nok virkelig kan anefales. Synes faktisk den var rigtig god, bortset fra det sidste kvarter som jeg synes var lidt la-la.. 

My week in pictures :)

8 thoughts on “Past week in photos

Skriv et svar

