07.05.12

Genfandt lige mine Cats Ray-Ban’s i dag.. Havde næsten glemt jeg havde dem, efter at jeg har tilføjet så mange nye sunnies til samlingen det seneste års tid :)
Og så har jeg stjålet min kærestes tee igen, igen. Han bliver sikkert sur når han opdager det! Ellers har det bare været casual.. Har haft en god og glad dag i dag – og solen skinner på en super dejlig måde!

Masser af mandagskærlighedskarma til Jer ♥

How I looked today.. Been so happy today, so I’m sending you all lots of mondaylove!

 

Skriv et svar

