Medina i Tivoli.

En læser spurgte ind til om det var en god koncert jeg var til – og det var det sgu! Virkelig.
Havde selvfølgelig heller ikke forventet andet :), men jeg er nødt til at fortælle jer hvad der skete umiddelbart inden, for det var så komplet latterligt..

Sidder I godt? Eller skal I lige rette puden inden jeg begynder min lille historie? ;) Hæhæ..

Jeg skulle derind med 2 af mine veninder og en af mine veninders veninder (kringlet, I know). Vi ville gerne være derinde så tidligt som muligt, for vi var lidt angst for de skulle lukke Tivoli, forstået på den måde at de altså ikke lukker flere ind fordi der er for proppet. Derfor var vi derinde kl ca 19. Medina skulle på kl 22. Da vi kommer ind, egentlig med planer om at stå forrest på plænen, sidder der allerede folk i kø!? Wauw..
Nå men vi beslutter os for at sætte os og få en kaffe for at slå tiden ihjel. Lige ved siden af plænen ligger der en cafe som faktisk ligger perfekt i forhold til at kunne se og sidde komfortabelt og undgå at blive trampet ihjel, så der sidder vi tålmodigt og venter på at få et bord. ENDELIG får vi det bedste bord! Yes.. Pure happiness.
Der poster stadig flere og flere mennesker ind.
Mig og den ene veninde D går ind for at købe drikkevarer mens R og A passer på bordet. Vi er væk rimelig længe for sjovt nok er der jo kø alle steder!
Da vi kommer ud har Lonnie og Connie + Brian 1 og 2 praktisk talt overtaget vores bord.. Jeg er en bitch (selverkendelse er vejen frem) så jeg beder dem om at forlade vores bord. Ikke om jeg gider klemme mig sammen når jeg har ventet forever på det bedste bord og skal have min livs oplevelse ;D – De nægter.. Vi snakker faktisk 4 mennesker på mellem 30-40 år som begynder at te sig som småbørn. De bliver ubehagelige, og jeg og D diskuterer stadig med dem for at få dem til at gå. Til sidst går vi ind for at få fat i en vagt som kan smide dem væk.. Cafeen ringer efter vagterne, der kommer 5-6 stykker – 1 (1!!!!) kommer hen til vores bord og begynder også at diskutere med de stupide kællinger, plus deres pumpede skrumpehjerner af mænd, om at de skal forlade vores bord, alt imens Brian 2 råber og skriger og truer os på livet..
Ikke desto mindre forlader de endelig bordet, men idet de gør det, rejser Lonnie kællingen sig op og losser alle drikkevarer der står på bordet henover det, hvorefter hun skubber det med armene ned over mig. I det jeg sidder på bænken ved bordet, og der er riller i bordet ryger det alt sammen ud over mig og jeg er GENNEMBLØDT fra brystet og nedefter i en blanding af cider, øl, champagne og sodavand!!

Heldigvis går den på refleks der – jeg ved trods alt hvordan jeg skal give igen – og jeg får fat i det eneste glas jeg kan spotte ikke er væltet og kyler indholdet i hovedet på hende. Jeg vil ikke sige jeg er tilstander af vold, men hvis hun ikke havde haft sine Brian’er med på slæb var jeg nok fløjet lige i hovedet på smatsoen..
Anyway, tror I der kommer flere vagter efter det dramatiske udfald? Nope! Der står faktisk en vagt ikke så langt fra som har overværet det hele, men simpelthen vender ryggen til!!! Den vagt der stod der gør heller ikke noget videre, vi bliver bare udstyret med et par tæpper, får nogle nye drikkevarer og et “vi holder øje med dem”. – Nå så det gør I alligevel?! Wow, job well done.. Går virkelig over min forstand hvorfor sådanne mennesker ikke bliver smidt ud? Der går en halv time og så går Medina på, yderligere en halv time og så finder vi ud af de vist har lukket for mange ind, og de har i hvert fald lukket for flere gæster.. Skal de 4 pikbananer virkelig optage pladsen for 4 andre Medina fans der kunne være kommet ind og have hygget sig med os andre?! ARGH..

Nå, men bortset fra det var det jo så fedt! Vi endte med at stå på vores bord og danse og synge med til Medina i halvanden time, og selvom jeg var våd og pisse frøs var det noget nær det bedste ever!!

Var der nogle af Jer der var derinde??!

Sorry, couldn’t pull myself trough a translation. Just had a bad experience in Tivoli.

3 thoughts on “Medina i Tivoli.

  1. OMG, læste lige det her indlæg igen. Havde lykkelig glemt om den dårlige oplevelse, haha :)
    Ellers helt fantastisk aften virkelig!

Skriv et svar

