29.05.2012

Det er sgu ikke meget jeg får blogget disse dage.. Og jeg vil ikke engang undskylde, for det er om at nyde det gode vejr og selskab mens man har det, ikke?
Jeg har egentlig aldrig været det vilde sommermenneske – men lige de sidste par uger har sommer, og alt hvad det indebærer, været lige hvad jeg havde brug for. Jeg har vist endda nydt solen lidt for meget (AV AV !) så måske er det ikke helt ringe at solen forsvinder en smule den næste uges tid ;)

Anyway, fandt lige et spot i det ellers dødsyge villakvarter hvor jeg og søs kunne snuppe nogle billeder. Har mange flere faktisk, men ville ikke dumpe 30 billeder i samme indlæg :D

The weather has been great and I’m making the most of it while it’s here, ‘cause from tomorrow it will rain! But perhaps it may be good to get a little break from the sun though. The summer hasn’t even started yet and I’m already burned! :) 

Skriv et svar

