I did something..

Hmm, man bliver sgu lidt addicted til det der tattoo ræs..
En spontan ide fredag blev hurtigt ført ud i livet et lille døgn efter! Sad hos tatovøren i godt 2 timer før jeg var helt tilfreds med min beslutning, men vi havde vores egen lille nervøsitetsfest, og det var sgu den hyggeligste aften hvor vi faktisk endte med at være de sidste i butikken og kunne gå derfra lidt over midnat, direkte til apoteket! – min veninde blev i øvrigt også tatoveret samme sted på modsatte hånd. Skal se om jeg ikke kan fange billede af den inden længe, for den er virkelig fin også!
Vi er for vilde når vi er sammen!! Men ikke desto mindre, tog vi hjem og pylrede lidt om os selv til film og snak til langt ud på morgenen.. Godt overtrætte og vildt glade ♥
OG den er allerede min yndlings :)

The other night I got this. Love it already ♥ 

One thought on “I did something..

  1. Pingback: Lately I’ve.. « LOUISE JOLI

Skriv et svar

