23.06.12 – Sankt Hans aften

Igår aftes var vi nede og se Sankt Hans bål på Liseleje strand. Jeg havde min nye sweater på og mine Hunters som viste sig at være en god ide når man skal helt ud i vandet og tage billeder :D !
Vi har brugt hele weekenden i min kærestes sommerhus – derfor Liseleje strand ;) Det var virkelig smukt med fyrværkeri og såkaldte vandbomber..
Jeg synes sgu Sankt Hans er så hyggeligt. Især på grund af bål og havet sammen, 2 yndlingsting ;)

Var I ude og se Sankt Hans bål igår? :)

Yesterday we celebrated Sankt Hans on a beach in Liseleje. It was so cosy and beatiful!
I wore my new sweater and my Hunters. 

6 thoughts on “23.06.12 – Sankt Hans aften

  1. Hi Louise, I like your Outfit,your Sweater is lovely and you look adorable wearing your Rubber Wellingtons with Tights,you look so dishy when you’ve got your Wellingtons on,mine are red and I love them.
    Kisses
    Julie

Skriv et svar

