New in // Zara

Der findes de udsalg man ikke magter (H&M!!!) og så findes der dem man elsker – i dette tilfælde er det Zara. Specielt efter de har fået webshop <3 Gider virkelig kun udsalg over nettet..

Anyway, da jeg var inde i byen i sidste uge spottede jeg de her sammen med min søster og de mindede mig lidt om nogle andre støvler jeg sukkede efter omend bare lidt mere nedtonede og knapt så klodsede. Men 600 var lige lovlig meget synes jeg, for et par støvler som ikke var ægte læder, så da de et par dage senere startede udsalget klikkede jeg dem hjem for 400.. Vist nok stadig lidt pebret materialet taget i betragtning, men de må holde så længe de nu kan :) De bliver formentlig mit første og eneste udsalgskøb..
Jeg elsker de er lidt bastante i udtrykket, klodsede om man vil, og så alligevel ikke fordi de er så korte og flade. Lidt gummistøvle-agtige måske? Det er dog helt klart nitterne der gør det for mig! Jeg elsker nitter på sko!

Hvad synes I om dem?

I love Zara’s sale! The other day I bought these boots. They were still a bit pricy though, but couldn’t resist the studs!

4 thoughts on “New in // Zara

  1. De er super cool.
    Har selv overvejet dem, men kan ikke beslutte mig for om de er for klodsede.
    Men ja nitterne opvejer jo det meste :D

Skriv et svar

