Lately I’ve..

Fået et billede af min venindes tattoo som hun fik lavet sammen med mig, som jeg fabler om her.

Taget billede af min egen lille armparty.. Stor er den ikke endnu, men hvis rygtet taler sandt kommer der snart en meget fin gæst og joiner!!!

Læst mit yndlings magasin <3 Danske Elle! De havde en side som bare var lækker rodet og mindede mig om rejser.. Kan I føle det? :)

Været i bio med min lillesøster og se LOL – skulle bare se den, men den levede desværre ikke rigtig op til mine forventninger. Til gengæld var min søster svært begejstret :D

.. Hvor jeg i øvrigt mødte ham der Sully ;D

Just some random pics from the last couple of days.

Skriv et svar

