Perry

Jeg var lige nødt til at dele det her billede af Katy pigen – og en sjov lille anekdote..
Første gang jeg så Katy Perry i hendes video til “I Kissed a Girl” troede jeg det var en fyr der lavede sjov, og derfor havde klædt sig ud som pige! Det var først noget tid efter det gik op for mig at det var en pige!! – Er det kun mig eller lignede hun ikke lidt en mand i sin første video? Synes i hvert fald hun er blevet meget finere siden :)

I had to share this picture of Katy.. Actually I thought she was a boy the first time I saw her! Haha.

6 thoughts on “Perry

  1. Haha det har nu heller aldrig strejfet mig den tanke. Men er helt enig i at hun er blevet finere – selvom hun nogle gange får nogle Lady Gaga-ish flip.
    Det er vildt godt cover billede hun har lavet til ‘Rullende Sten’ ;)

  2. Hun er så mega lækker! Er vild med din blog!! Synes seriøst den er nice, så følger dig nu :)
    Du er også velkommen til at kigge forbi min :)

    -Barbara

Skriv et svar

