You’re leaving me scars

Min kæreste Christian og jeg har været i en tur oppe i hans forældres sommerhus, da de holder sommerferie deroppe nu :)
Jeg elsker altså virkelig sommerhuse og at være tæt på strand og vand.. Jeg vil sgu også have et sommerhus når jeg bliver voksen!
Anyway, igår var vi nede ved vandet for at skyde nogle billeder, men det blæste så meget at halvdelen af dem ikke rigtig er værd at dele, hahaha! – Til gengæld fik vi lækker mad og kæmpe is med mere guf end jeg nogensinde før har fået på en is..! MMMMMH, guf! Det er altså bare så godt!!!!!!! <3 :D

Nu rejser jeg meget snart (selvfølgelig nu hvor vejret endelig er godt!) og jeg glæder mig helt vildt.. Strand, sol, pool og afslapning. Uiiij det bliver godt ;)

Me and my boyfriend just spent some days in Liseleje again. I simply love it up there <3
And they have the biggest ice creams, yummi!!!! :D

2 thoughts on “You’re leaving me scars

Skriv et svar

