Something must go for new to come..

Jeg har lige fået solgt en kjole og det så jeg som en oplagt mulighed for lige at købe lidt nyt (og få fyldt køleskabet, haha) – så denne er nu på vej hjem til mig..
Jeg ved godt den findes billigere på Ebay, men nu har Vila besluttet sig for at lave den i sølv – and that beats the hell out of beige IMO :D
Glæder mig virkelig meget til at modtage den og vise Jer den rigtigt!

I just sold a dress and figured it was a nice opportunity for me to buy this blouse I have been drooling over for some time. And in silver, yay!

 

Skriv et svar

