13 random facts

1. Jeg er virkelig sukkerafhængig, og der går ikke en eneste dag uden jeg indtager (massive mængder) sukker.

2. Jeg planlægger næsten altid mine outfits aftenen før, for ellers kan jeg slet ikke finde rundt i mit tøj!

3. Jeg hader støv – som i virkelig hader! Synes det er det klammeste ever.

4. Jeg kan ikke lide nogen form for alkohol. Jeg drikker kun for at blive fuld, hvis jeg endelig skal, ellers rører jeg det ikke :)

5. .. Og jeg synes det er direkte ucharmerende når piger drikker øl af ølglas. (Undskylder meget til de af jer der måtte gøre dette!)

6. Min allerværste og mest tilbagevendende drøm er at jeg er ude og rejse/skal ud og rejse og ikke har nået at pakke/glemt min baggage. Kommer evt af at jeg er en total kontrolfreak og er panisk angst for at miste mine ting eller glemme noget :)

7. Jeg kommer stort set altid for sent til alt.

8. Jeg bryder mig virkelig ikke om børn – næ nej, giv mig kattekillinger i stedet :D

9. Jeg har intet kørekort og skal absolut heller ikke have det. Stoler overhovedet ikke på min egen motorik, hvorfor jeg også meget sjældent cykler!

10. Jeg har ikke noget tv derhjemme, og mange synes det er meget underligt. Jeg synes det er en tidsrøver og tit koncentrerer jeg mig heller ikke rigtig om det.

11. Jeg elsker til gengæld at læse. Kan sluge over 500 sider på knapt 2 dage og kan næsten sætte hele mit liv på standby for en bog ;)

12. Jeg er sygt vild med Medina og synes faktisk hun er den bedste kunstner nogensinde!

13. Jeg har aldrig, virkelig aldrig, været i et fitnesscenter, men skal vist snart til at prøve det. Indtil da prøver jeg lige min mors fitnessring – av av skulle jeg lige hilse og sige!

Just some random facts about me.

Skriv et svar

