Why does everything look grey when you feel blue?

Årh hvor overskriften dog rammer stemningen for min dag i dag.. Lad os bare antage at det ikke har været min dag! – Om jeg pms’er for vildt, eller hvad der sker ved jeg ikke, men alt er galt og halvvejs i denne billedtagning fik jeg simpelthen også nok. Men nu har jeg sgu for engangs skyld fået nosset mig sammen til at få taget nogle, og så skal de jo selvfølgelig på.. Ik?
Anyways.. Har spist pizza og set lousy tv med min kæreste og nu har jeg lige set det sidste afsnit af Amalies verden 2. Haha.. Hun er simpelthen for kær synes jeg :)

Håber I derude har haft en mere produktiv søndag end jeg <3

It truly wasn’t my day today!
Tried to forget about it with pizza and lousy tv ;)

Skriv et svar

