Disneyland

Lidt bileder fra Disney studios.

Mig foran spøgelseshuset. Der var nogle af børneforlystelserne som var uhyggeligere end det, øv!!!

Indgangen til Disneyland med det store lyserøde hotel.

Jeg har vist været en lidt dårlig blogger, for jeg glemte at fortælle jer at jeg skulle til Disneyland, hvilket har været den største grund til stilheden herinde.

Det var min 3. gang – haha, jep! Meget barnlig sjæl ;) – men første gang i efterårsferien og halloween.
Det startede dog knap så heldigt ud, da vi havde valgt at flyve om eftermiddagen så vi havde hele aftenen og 2 hele dage derinde. Men da vi endelig nåede ind i parken viste det sig at den lukkede kl 20 i stedet for 24 som vi jo ellers har været vant til. Øv. Så vi nåede altså kun at få 5 min derinde..

Den næste dag fik vi dog nået en hel del, hvilket viste sig at være meget heldigt fordi det dagen efter regnede og regnede og regnede til helt ud på eftermiddagen, og selvom det var meningen vi skulle have spist derinde og set lysshowet når de lukkede, måtte vi tage hjem og få tørret vores fødder. Men det var nu et rigtig hyggekigt gensyn. Næste gang skal jeg prøve Disney World med min søs :D

A few pics from my trip to Disneyland I forgot to tell you about. It was my third time, but it was still amazing even though the weather was horrible the last day!
Next time I will try Disney World ;)

4 thoughts on “Disneyland

Skriv et svar

