Photobooth’ing it

I anledning af d. 1. november (eller måske mere den abnorme kedsomhed jeg har gennemgået her til aften.. Gaab!) har jeg lavet en lille photobooth’er til jer. Det kan man jo altid lege med når man ikke kan finde på andet, right? – Solbrillerne skyldes ikke arrogance som man kunne formodes at tro, men derimod helt og aldeles forfængelighed. Jeg har ingen mascara på! Gisp – lyder som den mest overfladiske dulle.. Det er jeg ikke.. (Kun meeeeeeget liiidt..) Man kunne så spørge hvorfor jeg ikke bare kom noget på? Nice question. Solbrillerne var bare mere tillokkende i situationen, og kender man mig lidt ved man også at jeg elsker solbriller ♥
Vil holde inde her inden jeg keder jer ihjel også ;)

I’ve been so extremely booored this evening which led to this photobooth. Gotta love sunglasses when you’re too lazy to put on make up, right? ;)

 

 

6 thoughts on “Photobooth’ing it

Skriv et svar

