‘Cause I don’t like mondays!

Helt low key mandag i dag..
Havde så mange tømmermænd igår, at det var på grænsen til det latterlige!, var jo ikke engang fuld da jeg gik i seng!
På den anden side kan jeg selvfølgelig godt se at når man starter kl 19-ish med at fyre den af på energi drik og vodka (muligvis det eneste jeg kan drikke mig fuld i..) og skipper aftensmaden – så beder man nok lidt selv om det..!

IMG_1402

Det var ikke ligefrem fordi selve aftenen stod i billedtagningens tegn, men vi kunne næsten ikke styre vores barnlige begejstring overfor farverne på energi drikkene, som ellers normalt har samme farve som æblejuice(!?).

IMG_1409

Og så er det sjovt nok når både min lillebror og jeg er halvfulde vores længste sms-samtaler finder sted.. Denne her omhandler sjovt nok de lidt dumme beslutninger man tager når man er fuld :D
Jeg slap dog heldigvis for at gå hjem i snevejret – hvem elsker ikke venner i bil som kommer en til undsætning?!

Had the worst hangover ever yesterday! But what can you honestly expect when you skip dinner and just go for energydrinks and vodka..!

Skriv et svar

