Angora and laces

P1060639P1060643P1060656P1060640

Endelig nogle outfitbilleder :)
Christian og jeg var en tur på strøget igår for at kigge lidt og drikke en kaffe, og jeg havde tvunget ham til at love at tage nogle billeder! Haha, det er sgu lidt en kamp sometimes..  Men han var så sød at gøre det selvom fingrene var ved at fryse af! – Det er fandme koldt at undvære vanter lige for tiden.
Anyway, fik jeg også en før-julegave som jeg er rigtig glad for og vil vise snart ♥

Finally some outfit pics!
My boyfriend and I went shopping yesterday. And he bought me an early Christmas present that I will show you guys soon ♥

 

4 thoughts on “Angora and laces

    • Tak :)
      Den er fra Minimum, men desværre et par år gammel efterhånden.
      Acne har dog en som minder meget om den, og jeg gav 1500 for den her i sin tid, så det er også nogenlunde samme prisklasse :)

Skriv et svar

