WHATEVERLAND

P1060758P1060776

Fra i dag med min nye sweatshirt fra Gina Tricot. Købte den tilpas oversize for at få lidt kjolelook i den. Synes selv det fungerer ret godt :)

Planerne for i dag byder på bio om ikke så længe med kæresten. Vi skal ind og se Life of Pi og jeg glæder mig helt vildt!!! Har glædet mig siden jeg så traileren engang for en del måneder siden..
Har I set den?!

Today in my new sweatshirt from Gina Tricot. Like the oversize dress look.
Later tonight I’m going to see Life of Pi – I can’t wait!
Have any of you seen it?!

 

Skriv et svar

