It feels like I’ve loved you for a thousand years

P1060923P1060931P1060951

Skulle have løbet nogle ærinder i Lyngby igår, men glemte de ting jeg skulle have ordnet derhjemme.. Gaaah! Godt jeg havde husket kamera :D Det plejer jeg ellers også tit at glemme!
Anyway, den her strik er faktisk et par år gammel tror jeg(?) og en gave fra min kæreste, men jeg bruger den simpelthen alt for sjældent fordi den har sådan en lidt mærkelig farve som tangerer lidt over i det lavendelfarvede. Jeg synes den kan være svær at style til andet end sort/hvid/grå uden at det bliver “for meget”, men nu hvor jeg ser det her på billederne synes jeg faktisk at det pinke i tørklædet står rigtig godt til – selvom jeg var lige ved at satse på det sikre sort-hvide af slagsen på vej ud af døren ;)
Kender I det, eller er I helt trygge ved masser af farver?

My (old) knit that I way too rarely use because of the kind of weird but beautiful colour. I still love it though, mostly since it was a present from my boyfriend.

 

 

2 thoughts on “It feels like I’ve loved you for a thousand years

  1. Det er altid svært med den slags farver, specielt hvis man ikke er så meget til farver i forvejen. Den ser nu ellers rigtig fin ud, og mon ikke den også ville være pæn i foråret med endnu mere pink?

Skriv et svar

