Valentine’s outfit ♥

Valentine's outfit ♥

Iiih, jeg glæder mig til Valentine’s Day ♥ Super corny, I know – men synes det er sådan en skøn dag! .. Jeg drømmer lidt om at have det her på. Har været inde og lure på strikken fra Weekday og tror sgu det ender med at blive den. Har længe ønsket mig en hvid strik til min palliet nederdel. Undertøjet er fra Nelly og skulle selvfølgelig også med ;) Hvis man ser bort fra tasken (fordi den er fucking urealistisk) så har jeg mere eller mindre det meste, eller lignende i mit skab når vi når d. 14. :)

Practically counting down for Valentine’s Day ♥ SO excited!
I think this is what I’m going to wear – besides the bag ;) 

 

12 thoughts on “Valentine’s outfit ♥

    • Haha, ja! Har altid de vildeste planer i mit hovede, som ikke helt bliver ført ud ;) men gør mit bedste, for dagen er bare så sød synes jeg <3
      Og ja, nederdelen er vildt flot – og så endda fra H&M til ingen penge :D

Skriv et svar

