NEW IN // 6.10 and BJØRG

P1070047P1070044

Jeg beklager billederne er lidt uskarpe, men jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan man sætter makroindstillingen til så jeg kan tage billeder af det up close..!

Anyway, som overskriften antyder har jeg lige fået disse smykker af min kæreste – faktisk som en fødselsdagsgave fordi jeg havde ønsket mig nogle smykker af ham, men jeg er overdrevet kræsen i smykker, så der gik altså lidt tid før vi fandt de rigtige ;)

Den smukke anatomiske, lidt skøre ring fra Bjørg falder lige i min smag! Ikke for sart i udtrykket og ikke for voldsom, og så er jeg vild med at dens motiv er alt andet end for feminint.

Camilles 6.10 smykker havde jeg længe vidst jeg skulle have noget af og jeg var helt vild med de fine små plus earcuffs. Da jeg modtog dem tænkte jeg dog først at de var meget små.. Men ligeså snart de kom i var jeg ikke i tvivl, størrelsen var perfekt! Diskret, men langt fra kedeligt.

Tak skat ♥

My new jewelry from Bjørg and 6.10.

9 thoughts on “NEW IN // 6.10 and BJØRG

  1. Pingback: Looklab.dk - Clamour for Glamour » Thanks for your Support :)

Skriv et svar

