Facts

1. Jeg tror virkelig ikke på det overnaturlige eller Gud eller noget i den stil, men æder gysere med ånder råt og kan være bange i laaaang tid! Jeg er stadig mørkeræd på grund af The Grudge!!

2. Jeg HADER virkelig at stå tidligt op! Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man skal møde nogle steder kl 8 om morgenen??!

3. Udfra ovenstående kan I måske regne ud at jeg er en meget hvad-vi-ikke-når-i-dag-når-vi-sgu-nok-i-morgen-pige ;)

4. Jeg elsker at gå i bad og bader som regel 2 gange om dagen – vasker dog kun hår hver 2. eller 3. dag.

5. Jeg kan ikke fordrage sved, støv og madlugte. Og jeg er neurotisk angst for at komme til at lugte af mad eller svede!

6. Jeg har en lillesøster på 16 som ifølge mange ligner mig helt vildt meget.

More random facts about me.

Skriv et svar

