Follow me to the party

P1070508P1070505P1070513P1070541

Her er så hvad jeg endte i til konfirmationen. Havde så absolut tøjkrise, men endte i helt sort – lidt skabs-blackster er vi vel alle sammen? ;) – og var egentlig ganske godt tilfreds. Det ser måske ikke ud af meget, men pallietter er jo, om man vil det eller ej, en fest i sig selv :D

Konfirmationen var for min mindste fætter, som havde valgt den vildeste mad i ordets bogstaveligste forstand! Vi fik fx blåhaj, krokodille, kænguru, zebra og pytonslange! Det eneste jeg egentlig ikke brød mig synderligt om var krokodille, som smagte en smule af gammel kylling.. Men muligvis med de rette krydderier kunne det være lækkert.. Måske. Haha.

Here’s what I ended up wearing for the konfirmation. Even though I had my doubts I was actually quite satisfied and felt so comfortable in the all black – and that is worth something!

2 thoughts on “Follow me to the party

  1. Rigtig fint outfit må jeg sige, er vild med det hele sorte look, som jeg syntes du udfører rigtig godt! Håber du/i havde en rigtig god konfirmation..

Skriv et svar

