Festival inspiration

Festival ins

De collager jeg bedst kan lide at lave er nok dem her til festival inspiration, og det er selvom jeg nok aldrig kommer til at sætte mine ben på en festival ;)
Jeg kan bare godt lide den meget casual-rockede stil om sommeren, og siden jeg går lidt med tankerne om at tage på Grøn Koncert for at høre Medina (da jeg bliver snydt for hende i Tivoli i år! Så fucking øv!!!) kan jeg jo ligeså godt inspirere mig selv lidt også synes jeg :)

I just love making these festival collages. I love that casual-rock-ish style in the summer, even though I would probably NEVER actually go to a festival, haha!

4 thoughts on “Festival inspiration

Skriv et svar

