Black bikini with a twist

&otherstoriesbikini

 

Jeg må nok lidt erkende at min nuværende sorte bikini er en smule for lille foroven, den er faktisk en smule ubehagelig at have på, jeg har simpelthen bare været lidt for nærig til at kaste penge efter en ny sort bikini da jeg hellere ville have en lidt mere spændende :) Det fik jeg så også købt sidste år (tror faktisk aldrig jeg fik vist Jer den, er der stemning for at se den?), men derfor mangler jeg alstå stadig lidt en ny sort..

Det er her denne her kommer ind i billedet – den er sort (dooh!), med dobbelte bånd som jeg elsker, og så har den et super fint twist med de flade.. ja, pallietter er det vel? – Må i hvert fald ind og prøve den meget snart!

Den er fra & Other stories og kan købes her.

I need a new black bikini and this might be the perfect one! – I love the twist with the sequins(..?) :D

6 thoughts on “Black bikini with a twist

  1. Den er super fed. Den kunne jeg bestemt også godt tænke mig at se nærmere på. Hader bare at shoppe bikini. Synes det er så besværligt. Hehe.

    /Stine

  2. Den er virkelig fansy. Tror den ser rigtig lækker ud når man opholder sig i solen. Har også lige købt ny til denne sæson, dog lidt mere standard.

    hilsen Mette

Skriv et svar

