Isabel Marant x H&M

20130611-082237

 

Jojo, alle vi der læser blogs har selvfølgelig allerede hørt nyheden..

Man må sige den falder ret godt ind hos den typiske modeblogger – selv har jeg vist ikke været så meget med på den der Marant-hype. Tror det kan tælles på en hånd hvor mange pieces jeg har set der rigtig har fanget min opmærksomhed. Jeg glæder mig dog enormt meget til at se hvad det munder ud i, for i modsætning til de fleste andre designsamarbejder hvor jeg på forhånd vidste det ikke ville blive noget der var mig, så tror jeg at denne – om end nok noget ude af min comfortzone – kunne blive flot og speciel. Om ikke andet tror jeg det bliver en af de muligvis største og mest hypede samarbejder.. Spændende, spændende :)

Hvad mener I? Er I helt oppe og køre over det?? :)

The Isabel Marant x H&M collaboration – I think it will be the most hyped collaboration yet!! Excited to see it though :) How about you?

Skriv et svar

