Jewelry

Jewelry

1.  Par til 650 kr. 2. Fjerørering 255 kr. 3. Par til 650 kr. 4. Pendantørering 325 kr. 5. Armbånd 740 kr.

For ca. halvanden måned siden fik jeg lavet 2 nye huller i mine ører. Et øverst og et midt i. Nu er de snart ved at være så helet at jeg kan begynde og skifte til nogle lidt pænere end dem der blev skudt i, som mildest talt er lidt kiksede og klodsede i ørerne..

Jeg har samlet en lille collage over smykker jeg godt kunne tænke mig og skifte med, og så lige et armbånd – bare for at sætte prikken over i’et ;) For at det ikke skal være helt løgn har jeg faktisk lige købt en af øreringene i dag – hvilken må I se når den kommer frem!

I could really use some new jewelry. These are on my wish list!

6 thoughts on “Jewelry

  1. Uhh må indrømme jeg er helt vildt med det armbånd, især i stainless steel! Måske det skulle være en lille eksamens “gave” til mig selv her næste uge :)

    Ved du om det er muligt at købe i en fysisk butik, i og omkring århus evt ? :)

Skriv et svar

