NEW IN // Zoe Karssen

P1070563P1070577

 

Mit første Zoe Karssen køb, men næppe det sidste ;)
Forleden, efter jeg havde brugt bukserne i collagen, faldt jeg over dem i OZ og var lige nødt til at prøve dem! De er så velsiddende og dejlige at have på og så er de bare lidt mere stilede end så mange andre sweatpants. Jeg kan i hvert fald sagtens se dem gå til hverdag og fest (og især når jeg skal ud og flyve). Outfitbilleder med dem på kommer i weekenden :)

My very first Zoe Karssen purchase is these amazing sweat pants. I love them!

4 thoughts on “NEW IN // Zoe Karssen

Skriv et svar

