I’m leaving on a jet plane..

p1070677

Ok kliché overskrift alligevel..

Det er dog ikke desto mindre helt og aldeles sandt eftersom jeg søndag eftermiddag sidder på en flyver på vej til Grækenland. Yes det bliver dejligt, omend jeg faktisk rejser fra det gode vejr, men fuck nu det – om ikke andet er det vel bedre dernede!?
Jeg glæder mig til stor saltvandspool, krystalklart vand, sand mellem tæerne og alle andre steder hvis jeg kender sand ret ;) Og måske allervigtigst! Sol, sol, sol!!! Skide politisk ukorrekt, men jeg skal fandme stege til min hud ligner mørk chokolade, that’s for sure!

Jeg vil forsøge at blogge lidt dernede fra, men jeg ved faktisk ikke lige hvad status er på internet.

I’m leaving for Greece sunday afternoon. Can’t wait to be chocolate brown! I’ll try to update from my vacation, but I don’t really know if there’s any internet..

2 thoughts on “I’m leaving on a jet plane..

Skriv et svar

