Floating around

IMG_2159 IMG_2163 IMG_2171

Aaah.. Sådan har jeg spenderet det meste af tiden hernede. Så skønt!
Nu sidder vi i lobbyen og venter på at vi bliver hentet af bussen og fragtet til lufthavnen.
Jeg har flere indlæg til Jer når jeg kommer hjem, men ingen internet på værelserne har sat sine begrænsninger og jeg er ikke helt sikker på det her iPad blogging, så nu må vi se om det her kommer til at fungere ;)

Lige nu glæder jeg mig bare til at komme hjem. Ude godt, men hjemme bedst, ikke?! :D

This is how I spent most of the time down here. So wonderful!
I promise I’ll show more soon, but for now I’m just excited to go home!

Skriv et svar

