Interior inspiration

PicMonkey Collage

 

Nu hvor jeg er startet på fuldtidsjob skal jeg altså til at investere i en rigtig sofa. Det jeg har lige pt er en seng med puder på.. Det fungerer slet ikke og jeg er rigtig træt af det. Og så vil jeg også gerne have en masse rensdyrskind, lammeskind og kotæpper – vamset og blødt, men alligevel fyldt med rå kontraster i form af sort, stål og skinnende sølv. Jep, sådan vil jeg rigtig gerne indrette mig :)

I seriously need a proper couch instead of the solution I have right now! I would love to decorate like this. A lot of fur in every way, silver, steel and black. So beautiful.

2 thoughts on “Interior inspiration

Skriv et svar

