Random facts

img_0792

Jeg opfatter mig selv som rimelig klog – men i geografi er jeg fuldstændig blank! Jeg tror aldrig jeg vokser fra mit teenage-jeg, hvilket også betyder jeg er kæmpe b-menneske og er mest kreativ og produktiv omkring kl 00. Nogle kan godt synes jeg “fylder” lidt for meget. Det ligger vist ret meget til min familie :) Jeg har ikke noget tv derhjemme. Jeg elsker kaffe! Jeg ved stadig ikke hvad jeg vil være når jeg bliver voksen. Jeg bryder mig ikke om at tage i byen. Jeg elsker at synge! Jeg har tit svært ved at fastholde en interesse for noget over længere tid.  Jeg har en lille sort kat som jeg behandler som min lille baby. Jeg ønsker mig helt vildt en Balenciaga Velo lige pt.

Some random facts about me.

Skriv et svar

