A little thought..

P1070771 P1070802 P1070784

 

Forleden sad jeg i bussen på vej hjem og i Hellerup kørte jeg forbi en bænk jeg sad og spiste frokost på i sommer hvor det nærmest var for varmt! Nu kunne jeg se bænken stå der, tom og alene, mens alle folk hastede skuttende af kulde, forbi den. Og så kom jeg til at tænke på hvor hurtigt man vænner sig til alting.. Altså nu er det vinter og pisse koldt, og det var så surrealistisk at kigge på den bænk og tænke på da jeg sad og spiste frokost – faktisk iført præcis ovenstående, som jeg aldrig fik vist Jer – og det bare var så varmt og nu så koldt.. Haha, underlig ting at fordybe sig i, men tænkte det vel umuligt kun kan være mig der kan falde lidt i staver over sådan noget?

Noget andet er at trøjen på daværende tidspunkt var helt ny og købt fra H&M’s mandeafdeling, dejlig oversize og lidt pyjamasagtig i sit udseende. Mmh, den skal jeg vist også til at putte mig lidt i nu ;)

It’s so weird how summer turns to summer in a blink of an eye and you don’t even remember what it felt like when it was so warm! 

Skriv et svar

