Happy New Year!!

PicMonkey Collage

 

Godt nytår søde læsere!

Jeg håber I får den bedste aften! :) Selv skal jeg holde det rimelig low-key tror jeg, med middag med min kæreste og hans forældre og så måske en tur ind i Tivoli senere og se deres fyrværkeri – hvis vi da kan nå det, det er nemlig allerede 21.45 hvis jeg husker korrekt..

Jeg krydser i hvert fald fingre for at 2014 bliver det bedste år nogensinde, for synes sgu 2013 har været lidt hårdt.

Pas på Jer selv og fyrværkeriet (det lort burde være forbudt for alle andre end de professionelle!)
Vi ses i 2014!!!

xxx

 

HAPPY NEW YEAR :)

Skriv et svar

