Out for a stroll..

20140107-011718.jpg

Et billede fra forleden da Christian og jeg var ude og gå en tur rundt på Frederiksberg i jagten på et lille kaffefix! ;) Og åh hvor skønt at Baresso er kommet til Frederiksberg, finally.. Mmh.
Jeg havde min poncho på som jeg altid tyr til i de rigtige vinterperioder (ikke at vi ligefrem har sådan en lige nu, come on sne!!) og der er simpelthen ingen der fatter at jeg kan holde varmen i den.. Men som min familie siger, kører jeg bare på en helt anden temperatur end alle andre.. Haha ;)

Lige nu ligger jeg under den varme dyne og blogger faktisk fra mobilen, så vi må se hvordan det her indlæg falder ud! Godnat 💞

A picture from the other day when I went for a search for coffee ;)
Right now I’m laying in bed and blogging from my phone, so we’ll see how it’s gonna look!
Nighty night.

Skriv et svar

