And so the time flies..

IMG_2913-0.JPG

Således gik der jo lige (over) et halvt år siden jeg sidst var aktiv her på bloggen – meget er sket, nyt job stjal enorme mængder af tid og man kan sige at jeg muligvis har været i en udviklingsfase hvor jeg har indset hvad der er vigtigt for mig og hvad der ikke er. Dedikation og at være en del af noget er nu uhyre vigtigt hvor jeg før var lidt ligeglad – hvordan det kommer til at hænge sammen med bloggen ved jeg endnu ikke. Jeg ved faktisk ikke om jeg er lidt ovre mediet for mit eget vedkommende.. Nu ser vi.

Billedet sætter rimelig godt stemningen synes jeg. Mig på vej ;) Lige nu nyder jeg dog bare min 6-dages ferie her i sommerhus. Hvad sker der lige for at hele sommeren forsvandt i arbejde? Det ligner mig slet ikke, haha!

Skriv et svar

