Vacation.. Now!?

Vacation..Now.

Det er lige før jeg kunne finde på at liste mig ombord i næste fly sydpå kun med dette ;)
Craver strand og sol alt for meget lige nu, hvilket måske ikke lyder så underligt, men taget i betragtning at jeg virkelig elsker vinter og er overlykkelig over at der endelig er kommet sne igen – håber der kommer meget mere – så er det altså lidt underligt..

Hmm, lige på en anden note så prøvede jeg faktisk at sætte et billede ind af et pas. Godt nok et amerikansk et, vores er jo så grimme! Men det kunne fandme ikke lade sig gøre.. Det måtte man sørme ikke.. Nej nej, der er jo heller ikke grænser for hvad jeg kunne have lavet af ballade på polyvore med et billede af et lukket amerikans pas. Come on! Amerikanere og deres hysteri altså :D

Could almost sneak on the next plane to somewhere warm with nothing but this!! Even though I really love the winter and snow.

 

2 thoughts on “Vacation.. Now!?

Skriv en kommentar